RWV Advocaten wil nieuwe prospects en leads zou snel en eenvoudig als mogelijk inzichtelijk maken binnen de eigen organisatie, maar ook zo goed mogelijk inventariseren of RWV Advocaten waarde toe kan voegen voor deze clienten. In de meest eenvoudige vorm bestaat dit uit het registreren van de contactmomenten die er zijn met de personen en organisaties. Ook het kunnen bieden van de juiste informatieve artikelen en berichten is onderdeel van dit CRM. Op deze wijze kunnen leads en prospects zo goed mogelijk geinformeerd wordne en de juiste keuze maken om (wel of niet) een vraagstuk bij RWV Advocaten neer te leggen
RWV Advocaten wil nieuwe prospects en leads zou snel en eenvoudig als mogelijk inzichtelijk maken binnen de eigen organisatie, maar ook zo goed mogelijk inventariseren of RWV Advocaten waarde toe kan voegen voor deze clienten. In de meest eenvoudige vorm bestaat dit uit het registreren van de contactmomenten die er zijn met de personen en organisaties. Ook het kunnen bieden van de juiste informatieve artikelen en berichten is onderdeel van dit CRM. Op deze wijze kunnen leads en prospects zo goed mogelijk geinformeerd wordne en de juiste keuze maken om (wel of niet) een vraagstuk bij RWV Advocaten neer te leggen