Maandag 31 maart is er brand uitgebroken bij onze bovenburen, waardoor we beperkt of niet bij onze werkplekken en werkomgeving kunnen. Voor nu wijken wij uit naar alternatieve omgevingen en locaties. Deze tijdelijke onderbreking heeft geen consequenties voor de beschikbaarheid van onze systemen en onze helpdesk. Wellicht zijn wij telefonisch minder bereikbaar.
Opdrachtgever: RWV Advocaten
Robin Tamis:

“Onze klanten kunnen nu snel een eenvoudig inzicht krijgen in hun dossiers en relevante kennisartikelen.”

Opdrachtgever: RWV Advocaten

RWV CustomerPortal

RWV Advocaten is altijd bezig om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. 

Voor RWV Advocaten hebben we door middel van een klantportaal het efficient en transparant werken nog beter gemaakt. Clienten van RWV Advocaten kunnen op het klantportaal de eigen dossiers bekijken inclusief alle correspondentie, de declaraties en eventuele aan te leveren stukken.

Naast deze functionaliteit geeft het klantportaal toegang tot extra informatie uit de kennisbank van RWV Advocaten en kan middels een eigen profiel bepaald worden welke informatie relevant is voor hen zelf of hun organisatie.

Als er een juridische vraag speelt kan er snel en eenvoudig contact gemaakt worden met de eigen advocaat of een van de collega's van RWV Advocaten om deskundig geholpen te worden.

Robin Tamis:

“Onze klanten kunnen nu snel een eenvoudig inzicht krijgen in hun dossiers en relevante kennisartikelen.”

Het team dat aan dit project heeft gewerkt:

Rim Ranshuijsen foto Rim Ranshuijsen Joey Hooi foto Joey Hooi

Wilt u ook een maatwerk oplossing dat aansluit bij uw bedrijfsproces? Vul uw gegevens in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Opdrachtgever: RWV Advocaten
Robin Tamis:

“Onze klanten kunnen nu snel een eenvoudig inzicht krijgen in hun dossiers en relevante kennisartikelen.”

Opdrachtgever: RWV Advocaten

RWV CustomerPortal

RWV Advocaten is altijd bezig om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. 

Voor RWV Advocaten hebben we door middel van een klantportaal het efficient en transparant werken nog beter gemaakt. Clienten van RWV Advocaten kunnen op het klantportaal de eigen dossiers bekijken inclusief alle correspondentie, de declaraties en eventuele aan te leveren stukken.

Naast deze functionaliteit geeft het klantportaal toegang tot extra informatie uit de kennisbank van RWV Advocaten en kan middels een eigen profiel bepaald worden welke informatie relevant is voor hen zelf of hun organisatie.

Als er een juridische vraag speelt kan er snel en eenvoudig contact gemaakt worden met de eigen advocaat of een van de collega's van RWV Advocaten om deskundig geholpen te worden.

Robin Tamis:

“Onze klanten kunnen nu snel een eenvoudig inzicht krijgen in hun dossiers en relevante kennisartikelen.”

Het team dat aan dit project heeft gewerkt:

Rim Ranshuijsen foto Rim Ranshuijsen Joey Hooi foto Joey Hooi

Wilt u ook een maatwerk oplossing dat aansluit bij uw bedrijfsproces? Vul uw gegevens in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.